Klager, ros og ris

Kvinde taler i telefon

Det skal være ukompliceret og nemt for dig at fortælle os, hvad vi er gode til, hvad du er utilfreds med, og hvordan vi bliver bedre. Se her, hvordan du sender ros vores vej. Og hvordan du kan dele en dårlig oplevelse med os – eller sende os en klage.

 

Når du har haft en god oplevelse

Vi kan lære meget af vores fejl. Men vi kan også lære af vores succeser, og derfor må du meget gerne dele din gode oplevelse med os ved at give os feedback her.

Når du har haft en dårlig oplevelse

Den direkte dialog er ofte den bedste, og vi lytter til dig og tager din kritik seriøst. Derfor kan du altid trygt ringe til den rådgiver, du har talt med, eller den ansvarlige chef det sted, hvor du har haft en utilfredsstillende oplevelse.

Ønsker du stadig at klage over din oplevelse, efter du har talt med rådgiveren eller den ansvarlige chef? Så er du velkommen til at skrive en mail til den klageansvarlige i Nykredit 

Vil du klage over negative renter?

Ønsker du som privatkunde at klage over, at du har betalt negative renter på dine indlånskonti, skal du klage direkte til Det Finansielle Ankenævn via www.fanke.dk. Det er nemlig aftalt mellem bankerne og Det Finansielle Ankenævn, at du ikke behøver klage til os først i disse sager.  

Sådan behandler vi din klage

Det er vigtigt, at vi finder en god løsning på din klage. Derfor har vi et særligt sted, du kan kontakte. Og når vi modtager en klage, sørger vi for, at den bliver grundigt vurderet af relevante fagpersoner og afdelinger.

Vi ønsker at have glade og tilfredse kunder. Og du kan forvente, at vi gør vores bedste for at give dig en fair behandling, uanset om du er utilfreds med vores rådgivning, produkter eller services. 

Nykredits direktioner bliver løbende orienteret om de klager, vi modtager. Og de indsigter, din klage giver os, ser vi som værdifuldt input til at forbedre vores indsats, så du og vores øvrige kunder får den bedst mulige oplevelse.

Andre klagemuligheder

Mens vi behandler din klage, vejleder vi dig også i, hvor du kan klage over vores afgørelse, hvis du ikke er tilfreds med den. Du kan for det meste klage til Det finansielle ankenævn via deres hjemmeside eller ved at skrive til dem på adressen: St. Kongensgade 62, 2. sal, 1264 København K.

Klage til AP Pension/Nærpension

Hvis du er utilfreds med en afgørelse truffet af AP Pension/Nærpension, har du mulighed for at sende en e-mail til den klageansvarlige i AP Pension på klageansvarlig@appension.dk

Klage til Privatsikring

Er du utilfreds med en oplevelse vedr. dine forsikringer hos vores samarbejdspartner Privatsikring? Så giver du Privatsikring direkte besked her

Send klage til

AP Pension

Det finansielle ankenævn

Forsikrings-
ankenævnet

EU-Kommissionens online klageportal (ODR)