Har du brug for hjælp til MitID? Læs mere på:
Kundeservice
Hjælp og support
Vi har samlet svar på en række spørgsmål om fx kort, konti, overførsler m.m. Finder du ikke svar på dit spørgsmål her på siden, så sidder vi klar til at hjælpe i kundeservice.
De mest stillede spørgsmål
- Hvordan tilmelder jeg en betaling til betalingsservice?
- Hvordan undgår jeg at blive svindlet?
- Indsigelse: Mulighed for at få tilbageført en betaling?
- Hvordan afviser/afmelder jeg en betalingsserviceaftale?
- Hvordan bestiller jeg et nyt kort?
- Hvordan opretter jeg en konto?
- Hvor kan jeg hæve og indsætte kontanter?
Husk, at du kan blive en del af vores kundepanel og få en unik mulighed for at sætte dit præg på vores produkter og digitale løsninger.
Kontakt os:
Privat: 70 10 90 00
Skriv til os
Erhverv: 70 10 90 10
Skriv til os
Du kan ringe mandag-fredag: Kl. 08.00-20.00 og lørdag-søndag: Kl. 10.00-15.00.
Drejer din henvendelse om MitID, kan du finde hjælp på: www.MitID.dk
Chat med Kundeservice online via chatikonet nederst i højre hjørne (mandag-fredag kl. 8-20 og i weekenden kl. 10-15)
Kundeservice har lukket alle almindelige helligdage og enkelte andre dage. Se lukkedage her.