”Nykredit er super gode til at leve op til kundernes forventninger. Kunderne giver udtryk for, at de får meget kompetent rådgivning, og at de oplever, at de er meget vigtige for banken.”
Sådan lyder motivationen for Nykredits førsteplads i en spritny EPSI-måling af 1002 danske Private Banking-kunders tilfredshed med deres bank. Det er første gang, EPSI måler på tilfredsheden i netop dette kundesegment.
I Nykredit Private Banking er man selvfølgelig stolt – både over både kåringen og ordene, der følger med.
”Fundamentet for Private Banking-disciplinen er i høj grad den personlige relation, og det glæder mig meget, at kunderne mærker, at vi værdsætter og prioriterer dem højt, og at den personlige relation går hånd i hånd med kompetent rådgivning på et højt niveau. Det er den første EPSI-måling blandt Private Banking-kunder i Danmark, og vi kendte ikke til målingen, før vi fik beskeden om vores placering. Det var en dejlig overraskelse, der bragte stor glæde og stolthed hos os i Nykredit,” siger Lene Qvist, direktør for Private Wealth Management i Nykredit.
Læs mere om studiet og motivationen for kåringen hos FinansWatch her.