Sammenhæng mellem økonomisystemer og netbank

Med Bank Connect har du mulighed for at integrere din virksomheds økonomisystemer med din netbank.

Med Bank Connect kan du effektivisere arbejdsgangene mellem din netbank og dit økonomisystem. Du kan nemlig udveklse oplysninger mellem de to systemer og undgår en række manuelle funktioner. Det har følgende fordele for dig:

  • Bedre indsigt i din virksomheds økonomi
  • Lettere arbejdsgange for betalinger
  • Automatiseret afstemning
  • Mindre risiko for fejl

Du kan bestille Bank Connect lige her.

Aftaler og integrationer

Vi har aftaler med de mest anvendte økonomisystemer:

  • Uniconta
  • Microsoft
  • Aiia
  • Corpay
  • Acubiz
  • Seges
  • Al dente
  • Med flere...

Du kan også læse meget mere om integrationsløsningen mellem bankerne og ERP-udbyderne her.

Vil du gerne vide mere?

Du kan gå til bestilling af Bank Connect ved at klikke på den blå knap nedenfor Hvis du gerne vil høre mere, er du velkommen til at skrive til cashmanagement@nykredit.dk.

Nyttige links